Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда Сонда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ламбда Сонда

    Здравейте, колеги имам следният проблем - след прекалено завишен разход на гориво днес вкарах колата за да ми погледнат газовата рейка и се оказа, че сондата ми е забила о.65 което честно казано на мен лично нищо не ми говори освен, че самата сонда е за смяна но и другото нещо, което ми стана странно, е че когато изключа самата сонда и нищо в работата на колата не се променя - пали си държи си обороти и няма никаква разлика от включена и изключена и искам да ви попитам това нормално ли е?. До тук добре но след това проблемите продължиха - нито в AXM нито в Euro07 имат сондата като оргинална - имат само някаква Bosh която била съвместима и затова реших да се допитам до вас някой взимал ли е съвместима сонда а не оргинална и всъщност възможно ли е тази сонда да бъде поправена? Колата е Alfa 156 2.0 TS 1999 година.
    Audi A3 8p 2.0 TDI;
    Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
    Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

  • #2
    взимай една Бошовска универсална LS05 и слагай
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

    Comment


    • #3
      Вземай една Бошовска ОРИГИНАЛНА от БОШ Киров и си свиркай. Относно сондата може да се "ремонтира" ама може и да не се ремонтира. Самата сонда се състои от датчик и нагревател. Вариантите за повреда са изгорял нагревател - не може да се ремонтира. Изгорял датчик (от калпава диагностика примерно вместо нагревателя да се измери датчика с оммер)-не може да се ремонтира или зацапан със сажди, смоли и други гадости датчик - може да се промие. По форумите препоръчват да се бодне сондата в разрязан на 2 лимон и да се остави така известно време. Лично не съм съживявал мъртва сонда, ако някой го е правил да сподели.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #4
        благодаря ви колеги, утре ще я дигна пак колата и ще я сменям то се е видяло. Но имам един друг въпрос, с който може би ще налея масло в огъня но понеже се поразрових из форума и видях, че има две Бошовски сонди 019 и LS05 и ако правилно съм разбрал след прочита 019 е сбърканата каталожна, с която проблемите си остават и затова се препоръчва LS05?
        Audi A3 8p 2.0 TDI;
        Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
        Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от SBY Покажи съобщение
          благодаря ви колеги, утре ще я дигна пак колата и ще я сменям то се е видяло. Но имам един друг въпрос, с който може би ще налея масло в огъня но понеже се поразрових из форума и видях, че има две Бошовски сонди 019 и LS05 и ако правилно съм разбрал след прочита 019 е сбърканата каталожна, с която проблемите си остават и затова се препоръчва LS05?
          Я виж тук най-добре:
          http://www.bosch-automotive-catalog....=en&country=DE

          Lambda control sensor (LSF-4.21) 12/1997 ->
          0 258 006 190
          Universal Lambda control sensor (LSF-4.23) 12/1997 ->
          0 258 986 615
          Но това са за двигатели AR3230. За другите 2 ти си виж, ако твоят не е този
          Last edited by NightRider; d.m.y г., 19:50.
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
            взимай една Бошовска универсална LS05 и слагай
            Аз съм с такава, купих я за 120лв и нема ядове

            Първоначално публикувано от SBY Покажи съобщение
            благодаря ви колеги, утре ще я дигна пак колата и ще я сменям то се е видяло. Но имам един друг въпрос, с който може би ще налея масло в огъня но понеже се поразрових из форума и видях, че има две Бошовски сонди 019 и LS05 и ако правилно съм разбрал след прочита 019 е сбърканата каталожна, с която проблемите си остават и затова се препоръчва LS05?
            Можеш да си поръчаш и оригинална от Ауто Италия, обаче заради едната букса(тъй като само това е разликата от оригиналната до универсалните) не си струва, поне според мен да се дават толкова пари на вятъра. Както те посъветва колегата t-1000 слагай една LS05 и си реши проблема, час по-скоро, че бензина гони 3лв
            Last edited by Encislav; d.m.y г., 20:13.
            Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
              Аз съм с такава, купих я за 120лв и нема ядове



              Можеш да си поръчаш и оригинална от Ауто Италия, обаче заради едната букса(тъй като само това е разликата от оригиналната до универсалните) не си струва, поне според мен да се дават толкова пари на вятъра. Както те посъветва колегата t-1000 слагай една LS05 и си реши проблема, час по-скоро, че бензина гони 3лв
              а колега монтажът какъв е в смисъл plg & play или ще трябва нещо да се преправя? и втори въпрос в Бош Киров дали ще я има?
              Last edited by SBY; d.m.y г., 21:13.
              Audi A3 8p 2.0 TDI;
              Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
              Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

              Comment


              • #8
                http://www.motoral.fi/files/document...%202010-12.pdf

                Lambdasonden Katalog 2011-2012

                Сложи тия линкове в чичо Гугъл и излизат едни сонди NTK - Japan, търси си там и аналозите с бош и други производители. Дано ти свърши работа
                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от SBY Покажи съобщение
                  Здравейте, колеги имам следният проблем - след прекалено завишен разход на гориво днес вкарах колата за да ми погледнат газовата рейка и се оказа, че сондата ми е забила о.65 което честно казано на мен лично нищо не ми говори освен, че самата сонда е за смяна но и другото нещо, което ми стана странно, е че когато изключа самата сонда и нищо в работата на колата не се променя - пали си държи си обороти и няма никаква разлика от включена и изключена и искам да ви попитам това нормално ли е?. До тук добре но след това проблемите продължиха - нито в AXM нито в Euro07 имат сондата като оргинална - имат само някаква Bosh която била съвместима и затова реших да се допитам до вас някой взимал ли е съвместима сонда а не оргинална и всъщност възможно ли е тази сонда да бъде поправена? Колата е Alfa 156 2.0 TS 1999 година.

                  Аз съм с някаква съвместима сонда, сложиха ми я за проба в АР сервиза и така си остана, вече една година нямам проблеми.Обаче каква е, не мога ти кажа.Като купих колата я карах година и когато ми умря сондата се оказа че съм с някаква от мерцедес, сложих БОШ, тя пък умря след 4 месеца и посмъртно не можах да я рекламирам, та тъй се оказах с някаква сонда.А в сервиза ме осветлиха че има БОШ и БОШ, това с което излиза колата от завода струвало към 400 и ... лева.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от SBY Покажи съобщение
                    а колега монтажът какъв е в смисъл plg & play или ще трябва нещо да се преправя? и втори въпрос в Бош Киров дали ще я има?
                    Цял линк ти дадох за Бош
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SBY Покажи съобщение
                      а колега монтажът какъв е в смисъл plg & play или ще трябва нещо да се преправя? и втори въпрос в Бош Киров дали ще я има?
                      След като я сложиш, ще се наложи да я закараш на диагностика да я обучат. Има я при Киров
                      Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        ами да ти кажа честно преди 3 години имах същия проблем гореше много ходих на майстор изключи ламдата и даже ми се струваше че върви повече а както и да е сложиха ми на bosh и разхода ми падна с 3 литра
                        alfa 145, 2000 1,4 twin spark

                        Comment


                        • #13
                          Като смениш сондата правят ли се някакви допълнителни настройки,понеже пак ми дава грешка.С Фиат еку скан (мисля така се казваше програмата) трия грешката и след известно време пак се появява.Алфа147 1.6 120кс
                          Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 21:26.

                          Comment


                          • #14
                            Не се правят. Иначе е благоприятно да се направи един ресет на компютъра.

                            Каква грешка записва?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Не помня коя беше грешката,утре ще е закача пак.Мисля че изписваше невалидни стойности но не съм сигурен

                              Comment

                              Working...
                              X